koersen op karakter.....

12 juni 2010 - Troyes, Frankrijk

Vandaag een tocht naar Vincelottes (tussen Auxerre en vezelay) Na een leuke inspirerende avond met een voormalig schaatsploegleider en partner  zijn we vanochtend vertrokken met wisselend weer. Het was wederom een relatief vlakke route maar we merken dat lijf en leden in toenemende mate protesteren. Vooral  in de knieen/ heupen is de olie verdwenen. Ondanks dit euvel toch een mooie tocht langs prachtige beekjes en door een  schitterend landschap. Uiteindelijke een leuke slaapplaats gevonden aan een rivier waar onze voeten een dompelbad hebben gekregen. We hebben besloten om een paar dagen te rusten want alleen koersen op karakter ..........................

1. Aly Koops:
    Dag Wies en Anne,
    De mooie dingen die jullie zien en waar je het voor doet zal zeker veel vergoeden want zwaar is het wel, maar goed dat je alles niet van te voren weet.Tot nu toe al een geweldige prestatie,alle respect.
    Hou vol en geniet. Tot na mijn vakantie groetjes Aly
    (brughoes)
  2. Janne Zevenberg:
    12 juni 2010
    Het mag hoor een paar dagen rusten,lijkt mij niet onverstandig gezien de zwaarte van de tocht.En jullie doen het geweldig en er moet dan ook tijd zijn om even te genieten en de accu op te laden voor de volgende klimpartijen.
    Een massage zou nu wel op zijn plaats zijn,maar ja de afstand is mij wat te groot om even langs te komen
    :):):)
    Lieve mensen de hartelijke groeten maar weer uit kiel-windeweer enne houd moed en met die benen omhoog is zowiezo niet verkeerd en een goed advies.

janne en klaas
  3. Tolbert:
    Lieve Anne en Wies,
    Hopelijk is de rust voldoende om de getergde gewrichten wat tot rust te brengen.
    Maar bedenk dat het geen halszaak is. Het is vakantie en een beetje afzien is goed, maar het moet wel leuk blijven.
    Liefs Jur en Tea
    P.S. Simon zit in de Alpen heeft vandaag zijn 1e rustdag gehad na 13 dagen fietsen. Het gaat hem goed naar de zin.