Onderweg naar...... we zijn weer op ...

10 augustus 2010 - Tynaarlo, Nederland

Beste allemaal,

Alhoewel het een tijdje stil is geweest op onze weblog, hebben wij zeker niet stil gezeten. We zijn weer in voorbereiding voor het vervolg..

Na het eerste deel van onze fietstocht richting santiago de compostela tot aan Vezelay
hebben we na een korte periode van rust de fietsdraad weer opgepakt. We hebben de rustperiode gebruikt voor herstel en een overleg met de fietsfabrikant Idworks. Want onderweg naar Vezelay bleek dat Wies haar fiets onvoldoende stabiel was met name zat er in de voorvork zoveel beweging wat er voor zorgde dat de hele voorvork voortdurend slingerde. Volgens de fabriek zat er mogelijk een fout in de vork en ze hebben de fiets terug genomen en Idworks heeft Wies zonder kosten een compleet nieuwe trekkingsfiets geleverd.
 vakantie in Millingen aan de rijn 036vakantie in Millingen aan de rijn 035
Na een paar korte tochten in Drenthe zijn we in de afgelopen weken vanuit Millingen aan de Rijn weer lange tochten gaan maken.
B.v de Ooypolder route, een ronde van Millingen aan de Rijn via de Zevenaar, Babberich, Elten, Emmerich en aan de andere kant van de rijn weer terug. En een route van Milingen aan de Rijn, Leuth, door de Duitse plaatsen Zyflich, Wyler, Kranenburg richting Kleve en via Groesbeek terug over de zeven heuvelen, Nijmegen, de Ooypolder, en een bezoek aan de prachtige theetuin weer terug naar Millingen
We waren onder de indruk van het prachtige afwisselende landschap rondom de rijn en de Waal.

Bij terugkomst hoorde we dat de werkers van Kloosterhaven , een van de prachtige voorzieningen van Promens Care (zie foto), op hun toonbank een pot hadden neergezet waar mensen geld voor onze sponsortocht in konden deponeren.
Vandaag hebben we de enveloppe met 45 euro in ontvangst genomen .Nogmaals onzettend bedankt wij blijven diep geroerd door al die mensen die ons zo enthousiast gesteund hebben. Het stimuleert ons om gewoon door te gaan en jullie op de hoogte te houden van onze ervaringen

foto,s millingen en anderen 030