Anne en Wies van der Heide

Wies van der Heide - van der Meer
Anne van der Heide

We zijn beide geboren in Groningen 61 jaar geleden

Anne en Wies  hebben drie kinderen en vier kleinkinderen
Wies heeft jarenlang in de begeleiding van kinderen en de wereldwinkel gewerkt. Momenteel werkt ze als vrijwilligster in een verzorgingshuis.
Anne heeft 38 jaar in de zorg gewerkt waarvan de laatste 20 jaar als bestuurder

We hebben in juni 2009 besloten de tocht naar Santiago de Compostela te gaan maken en op 1 juni 2010 te gaan stoppen met ons werk.
Vanaf dat moment zijn we ook met de voorbereidingen gestart door onze dorpsfietsen in te ruilen voor een idwork trekkingfiets.
Tot december 2009 hebben we veel kilometers gefietst en vanaf januari tot maart 2010 gaan we twee keer per week naar de sportschool.
Vanaf april hopen we nog een paar tochten te gaan fietsen

Over onze reis

Hier schrijf ik nog iets over mijn reis...

Bezochte landen

Wij hebben 12 landen (5%) bezocht:

Australië, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Italië, Luxemburg, Nederland, Roemenië, Slowakije, Tsjechië, Turkije, Zwitserland.