vanuit Tynaarlo

21 juni 2010 - Rijswijk, Nederland

eerste deel naar santiago de compostela 024

Wij zijn weer thuis en kijken terug op een prachtige tocht. Jammer dat we, vanwege fysieke problemen, de reis in Vezelay moesten beëindigen. Desondanks kijken we  met veel voldoening en trots terug. We zijn via nederland, België en frankrijk over oude wegen en door prachtig landschappen gefietst. Het platte Nederland, de hoge Ardennen aangevuld met  het graanlandschap van de champagnestreek en  het wijnlandschap van de Bourgogne.
We hebben aan den lijve ondervonden hoe sommige Franse dorpen slecht begaanbaar zijn, en er troosteloos en verlaten bij liggen.  Maar ook hoe je  een dag kunt fietsen zonder iemand tegen te komen. Een onvergetelijke ervaring

Het vervolg:  We hebben besloten de tocht naar Santiago de compostela in drie delen te fietsen. Deel 1 hebben we nu achter de rug. Deel 2 zal vanuit Vezelay naar Lourdes zijn. Deel 3 vanuit Lourdes naar...

Ondanks onze " tussenstop" is het heerlijk om weer thuis te zijn en na te kunnen genieten van onze inspanningen.  Maar ook te zien hoeveel mensen ons tijdens onze tocht op allerlei manieren gesteund hebben. Vooral namens de kinderen in Namibië heel heel hartelijk
bedankt
Anne en Wies van der Heide

(ps het was niet altijd mogelijk om onderweg foto's  te mailen , hierbij alsnog een aantal..)

eerste deel naar santiago de compostela 232eerste deel naar santiago de compostela 228eerste deel naar santiago de compostela 172eerste deel naar santiago de compostela 182eerste deel naar santiago de compostela 123eerste deel naar santiago de compostela 233

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Willem en Willy:
    21 juni 2010
    Lieve Wies en Anne,

Fijn dat jullie weer gezond en wel terug zijn. Knap dat jullie besloten hebben om de rest van de tocht een andere keer te doen. Ik kan me voorstellen, dat jullie onderweg veel gezien en beleefd hebben, maar dat het ook heerlijk is om weer in je eigen bed te slapen. We horen wel weer van elkaar.

Groet

Irene
  3. Saakje en Frans:
    22 juni 2010
    Hallo Anne en Wies,
    Fijn voor jullie dat jullie deze tocht in drie keer kunnen doen. Jullie waren ingesteld op een heel andere tocht, maar als je alles hebt verwerkt geniet je nu mischien nog wel meer. Je bent nu vrij Anne, dus doe het rustig aan.

Gr.Frans en Saakje
  4. Gerard Meijer:
    1 juli 2010
    Dag Anne en Wies,

In drie keer leg je de afstand ook af. Maar leg jezelf niets op. Afzien, kun je op twee manieren lezen...

vrgr,

Gerard Meijer
  5. Anke Woltgens:
    20 juli 2010
    Beste Wies en Anne,

Welkom thuis! Dat jullie besloten hebben de tocht in drie delen te splitsen zal vast en zeker alleen maar bijdragen aan de verlenging van het genieten van deze missie. Dus : geniet van het thuis-zijn en geniet alvast van het vooruitzicht!

Hartelijke groeten,

Anke Woltgens
  6. Kloosterhaven:
    6 augustus 2010
    Beste Anne en Wies,

We zijn super trots op jullie.
    Vol enthousiastme hebben onze mensen van kloosterhaven hun best gedaan om geld bijeen te krijgen in de winkel.
    We hebben dus nog een envelop voor het goede doel met een bijdrage.
    Dus hierbij nodigen we jullie uit voor een kopje koffie en dan kunnen jullie de envelop meenemen en het geld meenemen voor jullie goede doel.

M.vr.gr Iedereen van Kloosterhaven