Afscheid nemen , en de voorbereiding

25 april 2010 - Tynaarlo, Nederland

Zoals we al eerder schreven, zal Anne op korte termijn stoppen met zijn baan. Aankomende donderdag is het zover. Na een lange periode, in verschillende bestuursfuncties te hebben gewerkt, zal Anne z'n passie dan toch echt vaarwel zeggen. Momenteel staat het " werken" dan ook in het teken van afscheid nemen van het oude , maar ook de brug slaan naar het nieuwe bestaan. Het is hartverwarmend hoe iedereen met ons meekijkt naar het nieuwe bestaan door onze reis te sponsoren. Afgelopen vrijdag heeft Anne afscheid genomen van cliënten en medewerkers. Tijdens die middag is er een totaalbedrag van  1976,75 euro aangeboden, zowel door cliënten / medewerkers maar ook leveranciers.  Allen bedankt!!

En de voorbereiding...  Ja we hebben afgelopen weekend 55 kilometers erbij..

1. Eefke:
    25 april 2010
    Hallo Anne en Wies!

Gisteren met Marjolein op pas geweest en alle mooie verhalen weer gehoord. Ook de link naar jullie weblog gekregen vandaag dus we gaan jullie zeker volgen! Hoe kunnen we jullie sponsoren? Dat kan ik niet vinden op de site?!

Succes met de laatste eindjes en het nieuwe begin. Vergeet ook niet te genieten van Anne's afscheidstournee.

Groeten van ons allemaal; Dirk-Jan, Pien, Hidde Klarijn en Eefke
  2. Eefke:
    25 april 2010
    Mmmm, ik had niet in de gaten dat het gelijk zo op de site zou staan. Ha, ha, ha!
  3. jeannet Zwiers:
    17 mei 2010
    Vond het zo leuk dat jullie hier spontaan even voorbij kwamen afgelopen zaterdag op de fiets,en even vroegen hoe het er mee ging. Dank je wel!. Jaren geleden van jullie het huis gekocht in Assen, Marsdijk, inmiddels alweer 10 jaar geleden verkocht. Toch treffen we elkaar geregeld bij de supermarkt of elders en spreken we elkaar, dus nooit uit het oog verloren. Vind het een hele onderneming wat jullie gaan doen. Ik doe het jullie(momenteel ) niet na, in mijn huidige conditie. Ik kom niet verder dan Assen noord ben ik bang. Ik wens jullie een behouden reis en kom voorspoedig terug. Heel veel liefs van Jeannet.