De "elf" steden per fiets

7 april 2010 - Tynaarlo, Nederland

zaterdag 3 april een deel van de elfstedentocht en een deel van het jabikspaad(jacobspad) in Friesland gefietst. Zondag 4 april  hebben we vanwege het weer, een rondje Drenthe gefietst.
Het weer was zowel zaterdag als zondag echt hollands (hagel, regen en harde wind) en dat uur na uur. Maar we hebben wel weer kilometers in de benen en daar gaat het om!

winter,kerst  en fietsen tijdens de paasdagen 032winter,kerst  en fietsen tijdens de paasdagen 025winter,kerst  en fietsen tijdens de paasdagen 034winter,kerst  en fietsen tijdens de paasdagen 027winter,kerst  en fietsen tijdens de paasdagen 036

1. Simon Koops:
    8 april 2010
    Beste Anne en Wies,
    Wat een Ho(n)lland's weer afgelopen weekend.Ik heb nog aan jullie gedacht of jullie wel het elfstedenrondje gingen fietsen. in drenthe rij je natuurlijk wat meer beschut. Ik zelf was sollidair aan jullie.Al met al toch nog 180 km gefiets in het weekend. Dinsdag en vanavond met de fietsclub meegeweest, dus ik ben de regen al weer vergeten. We hebben het voordeel, het gaat richting de zomer.
    Leuk om wat foto's van jullie te zien hoe dat jullie met de voorbereiding bezig zijn. veel fietsplezier verder. groetjes Simon.