geen centje pijn

18 april 2010 - Tynaarlo, Nederland

Hallo allemaal.
De afgelopen week stond weer in het teken van fietsen.
Wies laat de auto staan en fiets alle afstanden . De afgelopen week is haar teller toegenomen met 135 Kilometer.
" een kleine anekdote"  van Wies
De km'ers komen wel als je in Zuidlaren boodschappen doet en wilt afrekenen,oeps de portemonnee thuis laten liggen, dus weer terug naar Tynaarlo om geld op te halen en vol goede moed naar Zuidlaren.

Maar ook Anne zorgt ervoor dat de kilometers in de benen blijven. Regelmatig pakt hij de fiets om naar Assen te fietsen.  Enkele reis 14,3 kilometer.

Wat we merken is, dat de conditie stabiel blijft. Kortom geen centje pijn.

Tot slot een financiele update. De tussenstand is momenteel E.515,-

Tot volgende week

1. Greet:
    19 april 2010
    wat zijn jullie toch een sportievelingen. Hardstikke goed hoor. Sterkte met het nemen van afscheid Anne, het zal voor jou af en toe best emotioneel zijn, want je neemt afscheid van een stuk levenswerk.
    Groetjes Greet
  2. Joke & Ger:
    20 april 2010
    Hallo Wies en Anne,

Waren even nieuwsgierig naar jullie site. Ziet er goed uit ook jullie foto's. Ik zie jullie de volgende week, maar wil nu wel al laten weten dat ik het een hele uitdaging vind waar jullie aan beginnen. Ik zou het zelf niet kunnen opbrengen en ben zeer benieuwd naar jullie ervaringen. Alvast heel veel plezier toegewenst en geniet van jullie reis.

groeten, ook namens Joke

Ger