Onderweg zonder koffie maar op naar Champagne

8 juni 2010 - Dun-sur-Meuse, Frankrijk

Vandaag gefietst van Viene la Chateau naar Chalon de Champagne. Gestart met een lekker zonnetje maar al binnen een uurtje kwamen de wolken en de laatste tien kilometer in de regen gefietst. We hebben de hele dag voornamelijk in niemandsland gekoerst , dus helaas wederom geen kop koffie onderweg.  Voornamelijk graanvelden..... Franrkijk wordt niet voor niets de graanschuur van Europa genoemd! Uiteindelijk Chalon de ...... een  hele drukke stad in de champagne streek

In eerste instantie geen kamer vrij maar met behulp van de tourist information is het ons uiteindelijk gelukt om een petite chambre te bemachtigen. File:Vue de Châlons-en-Champagne 220407.jpg

Vandaag weer zo´n 55 km gereden.

Morgen pauze,want  lijf en leden vragen na 5 dagen fietsen  rust.

in l, epine ,  belofte aan jeannette zwiers en andere dierbaren  een kaarsje aangestoken in het lokale kerkje.

De volgende route gaat richting Troyes waar we in twee dagen naar toe kunnen rijden

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Janne Zevenberg:
    8 juni 2010
    Dag Anne en Wies,

Nou dat is doorzetten met zijn tweetjes! Regen ,onweer ,geen koffie en dan nog zoveel kilometers maken.Zet hem op en blijf genieten.
    Wij denken dagelijks aan jullie en fietsen in gedachten mee.
    Lieve groet van janne en klaas
  2. Saakje en Frans:
    9 juni 2010
    Hallo Anne en Wies,
    Wat zal dat eerste kopje koffie jullie op 8 juni lekker gesmaakt hebben. Het is toch een hele onderneming maar ons "Petje"voor jullie af.
    Gr.Frans en Saakje
  3. Jos en Dirk de Vrieze:
    10 juni 2010
    Ik vind jullie geweldig. Ploeter zo maar door dan kom je er wel en geniet intussen van alles wat je ziet en wat de natuur je biedt aan planten vogels, cultuur etc.