we zijn in Troyes....

10 juni 2010 - Troyes, Frankrijk

Vanochtend vertrokken uit Chalon de Champage. Gestart met regen , in de loop van de dag veranderde het weer met een voorzichtig zonnetje. Redelijke vlak (veel graanvelden) met af en toe een " valse" klim

Gisteren ontmoeten we de familie Wiegman uit Weert. Ze hebben al eerder geprobeerd de tocht naar Santiago te maken, maar hebben de keuze gemaakt om eerder terug te gaan. We wisselen niet alleen ervaringen maar ook het schaarse eten uit (wij het brood zijn het beleg..) Inspirerend om samen op weg te zijn. Na 100 kilometer gefietst te hebben kwamen we aan in Troyes. Blijkt dat daar net een conferentie georganiseerd is waardoor geen hotel meer vrij is. Na lang aandringen en met de hulp van een gastvrije Fransman is het gelukt een kamer te bemachtigen. We zitten op een terras na te genieten/ uit te rusten met een goed glas wijn en een koud biertje. Morgen proberen we wat op te nemen van deze prachtige stad. We hopen dat het lukt want we hebben de kamer maar voor 1 nacht . Morgen weer verder...

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jan en Anneke:
    10 juni 2010
    Net als jullie voelen wij ons ook betrokken bij Beautiful Kidz. Alleen maken wij niet zo'n geweldige fietstocht. We lezen ook telkens jullie verslag. Wat bijzonder zeg om zoiets te doen en dan met zo'n doel.
    Gaaf wat jullie allemaal meemaken. Wel afzien maar ook wel genieten! En wat een kilometers leggen jullie af!!Heel veel succes verder;hele hartelijke groeten Jan en Anneke
  2. Tolbert:
    11 juni 2010
    Hallo Wies en Anne, bekende plaatsnamen en foto,s mooie wereld om door te fietsen, ik zie het allemaal weer langskomen in mijn gedachte,de natuur wordt steeds mooier naar het zuiden, binnenkort Vezelay, een mooie stad om te bezoeken. veel plezier verder, we genieten van jullie verslag.