Het afscheid en op naar de reis

4 mei 2010 - Tynaarlo, Nederland

Op dinsdag 27 april heeft Wies voorlopig voor het laatst gewerkt en  donderdag 29 april heeft Anne  met een mini- symposium en een receptie afscheid genomen van zijn werk bij Promens-Care. Het was een afscheid om nooit te vergeten, zoveel mensen , zoveel mooie woorden en dan al die bijdragen voor de kinderen in Namibia.  Wij zijn er nog beduusd  van en kunnen het ook nog niet goed bevatten.  Het geld wat we bijeenbrengen wordt besteed aan de peuterschool  van het dagcentrum in Windhoek (de hoofdstad van Namibia) .

Vanaf vandaag 3 mei staat alles in het teken van de laatste voorbereidingen van ons vertrek. Vandaag de laatste spullen aangeschaft, de route op de Michelin kaart van Frankrijk ingetekend en met de fietsenmaker afgesproken dat we a.s maandag met hem samen de fiets een laatste onderhoudsbeurt geven en les krijgen in het vervangen van spaken, het spannen van de ketting en het aanleggen van verschillende kabels.

Dinsdag 4 mei  fietsen we als training een rondje Drenthe(70 km) in ieder geval via het herinneringscentrum in Westerbork en woensdag 5 mei een ronde in Groningen.

1. EHADDERINGH:
    7 mei 2010
    Hallo Anne en Wies, ik heb heel ijverig mijn mailbox schoongemaakt en ben nu het rek.nummer kwijt om jullie het toegezegde bedrag over te maken.
    Willen jullie dit even mailen aub dan maak het in orde voor jullie op de fiets stappen.
    Hartelijke groet, Els H.