Daar doen we het voor...

19 mei 2010 - Tynaarlo, Nederland

We krijgen veel vragen over de organisatie beautiful kidz:

In een dagverzorgingscentrum in de sloppenwijk “Katutura” van de hoofdstad Windhoek wordt sinds 2003 steun geboden aan kinderen in nood. Het gaat hier om kwetsbare kinderen die veelal het slachtoffer zijn geworden van de HIV/AIDS epidemie. Vader en/of moeder zijn aan de gevolgen van AIDS overleden en in veel gevallen zijn de kinderen zelf ook seropositief. Het met nauwelijks twee miljoen inwoners dunbevolkte land telt meer dan 120.000 wezen! Er is een schrikbarend tekort aan opvang voor deze kinderen. “Beautiful Kidz” gaat de uitdaging aan!  bron www.beautifulkidznamibia.nl

Om een indruk te krijgen van het werk van beautifulkidz klik dan hier

1. Janne Zevenberg:
    19 mei 2010
    Hoi Anne en Wies,

Rust maar goed uit die laatste dagen voor jullie weg gaan,want we willen graag allemaal dat jullie je doel halen uiteraard!
    Fijn die uitleg over beautiful kidz,ik ga eens surfen om mij er meer in te verdiepen.

lieve groet vanuit kiel-Windeweer en zet hem op die laatste dagen
  2. B. Brink en Harry:
    19 mei 2010
    Hej, Anne en Wies, Fantastisch dat jullie dit ondernemen, een hele ervaring rijker straks en een goed doel gesteund! Hoop dat jullie reis is zoals jullie t beetje hadden voorgesteld en dat jullie genieten tijdens de vele fietstochten.Hoop dat jullie het erg naar de zin hebben samen en dat jullie een dikke vette opbrengst binnen halen!! We hopen tuusentijds wat van jullie te horen, veel liefs en een dikke knuffel, Bea en Harry,
  3. Tineke en oom Piet:
    21 mei 2010
    21 mei 2010
    Hallo wies en anne.
    Ja, het is bijna zover. nog nachtjes in jullie eigen bed en dan wordt het voorlopig kamperen. Jullie zijn er zeker al helemaal klaar voor en nog flink geoefend. Wij wensen jullie beide in ieder geval een hele goede en fijne reis, zonder veel pech, maar veel sterkte en gezondheid. veel liefs en groetjes van ons uit Bergum