de laatste voorbereidingen en een beetje rust

16 mei 2010 - Tynaarlo, Nederland

Vandaag hebben we de laatste trainingsronde van 55km voor ons vertrek gefietst.

Van Tynaarlo naar Zeegse,Oudemolen,loon,Rolde, Borger,Drouwen,Gasselte,Gieten, Annen,Schipborg en retour naar Tynaarlo.
In Rolde hebben we bij de prachtige Jacobskerk de eerste stempel gehaald.We proberen onderweg zoveel mogelijk Jacobskerken te bezichtigen en ook in deze kerken stempels voor onze pelgrimspas te halen.
De komende week gaan we de laatste voorbereidingen treffen en geen langere afstanden meer fietsen. We hebben de tussenstand van het sponsorbedrag: de laatste stand is €.5.501,75

GetAttachment

1. Jeannet Darwinkel:
    20 mei 2010
    Hallo Wies en Anne,

Ik wens jullie heel veel succes en plezier met de fietstocht! Ik heb het project en de stichting waar jullie voor fietsen uitvoering gelezen. Jammer dat het nodig is, maar geweldig dat jullie dit doen! Ik zal het zeker promoten in het verzorgingshuis en hoop dat we een mooie financiele bijdrage kunnen leveren!

Heel veel succes gewenst!