Het prachtig afscheid en de start...

24 mei 2010 - Tynaarlo, Nederland

beschermengel

Gisteren begon het echt te kriebelen. We willen starten met onze tocht. 10.00 scherp maandagochtend 24 mei is de planning om te vertrekken. Het liefst met stille trom. Maar dat zat er niet in... Vanochtend 8.45 komen zoon Jaap en dochter Marjolein binnen. Ze zijn om 7.15 vertrokken uit Bemmel om ons uit te zwaaien. Onze jongste zoon Erik en z'n vriendin Nicky waren vanaf zaterdag aanwezig om de laatste praktische zaken door te nemen. 9.00: allerlei activiteiten in de buurt, de straat versierd en steeds meer mensen op de been. de buurt

9.30 wordt aangebeld. De oudste bewoonster (mevrouw Niezink) uit onze straat komt ons halen voor de "inzegening"     introductiede fietsen van staldaar doen we het voor  de laatste wijze woorde

Na verschillende toespraken van oa. de heer Falkena voorzitter van Beautiful Kidz , mogen we na het falkena deel 1knippen deel 3knippen deel 2

doorknippen van de startlijn, echt van start.

afscheid      vertrek

Lieve mensen wat een prachtig ontroerend afscheid!!!.

Onze tocht is begonnen en de eerste 60 kilometer zit erop . Inmiddels zijn we in Zuidwolde en zitten we na te genieten van deze prachtige dag!. Nogmaals alle buurtgenoten en iedereen die vandaag bij de start van onze tocht aanwezig waren, bedankt voor dit warme afscheid!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Saskia:
    24 mei 2010
    Lieve Wies en Anne, zojuist het verslag en de foto's van jullie afscheid én de start van jullie reis gezien. Mooi! Het zal bijzonder en emotioneel zijn geweest, hier hebben jullie zolang naar toe geleefd. Wat heerlijk om met een zonnetje te vertrekken. Goede reis, ook vanuit Curaçao volgen wij jullie. Vaya con Dios.
    Liefs, Saskia
  2. Ingrid van Dijk:
    25 mei 2010
    Beste Wies en Anne

Wat een fantastische uittocht, dat moet jullie haast vleugels geven. Heel veel succes en vooral plezier en dat jullie heel veel bijzondere momenten mogen beleven. Alle goeds en tot ziens.

Vr. groet, Ingrid Face2Face Tynaarlo
  3. Wilbert Eggenkamp:
    25 mei 2010
    Hallo Anne en Wies,

Eindelijk op pad met de fiets en wat een prachtig mooi weer de eerste dag. Veel fietsplezier op weg naar Belgie!

Groet Wilbert en familie.
  4. Ge heidemans:
    26 mei 2010
    Hai Wies en Anne
    De eerste dagen zitten erop. Wat een leuk afscheid, he? Dat doet je toch wat. We hopen dat het weer jullie gunstig blijft. Veel fietsplezier en tot mailens! Gr. Ge, Jacob, Mariel en Martijn