Bericht vanuit Millingen.....

26 mei 2010 - Nijmegen, Nederland

Een bericht over de eerste drie dagen.

De eerste dag zijn we, met de wind in de rug, gefietst van Tynaarlo ,via Beilen ,Hoogeveen naar Zuidwolde (55km). In Beilen stonden zwager Willem en schoonzus Willy langs de kant van de weg met de fiets klaar om met ons een aantal kilometers mee te fietsen. Daarna zijn we doorgegaan naar onze eerste overnachting in een oude caravan op een natuurcamping.

Dag twee gefietst met de wind in de rug van zuidwolde naar Heeten.(55 Km) .Een prachtige tocht door een heel mooi landschap met een overnachting in een bed en breakfast op een boerderij. S'avonds bij  de familie Gritter gegeten en afscheid van onze vrienden genomen en Wies heeft afstand genomen van haar voortassen wat betekent dat ze besloten heeft met nog minder kleding naar Santiago de compostela te gaan fietsen. Toen we vanmorgen afscheid namen van de boer en boerin vertelden ze ons geld over te gaan maken voor Beautifull Kidz.

de tweede overnachting

Dag drie gefietst wederom met wind mee van Heeten naar Millingen aan de Rijn (75 km). Een prachtige tocht via Bathmen, Zutphen, Brummen, Dieren, Rheden, toen met de eerste pont over de Ijssel en via Duiven naar Pannerden en vervolgens met de veerpont over naar  Millingen. Daar gegeten bij de kinderen en kleinkinderen. Na een dansje op K3 met de kleindochters lekker vroeg naar bed om morgen de eerste 7 heuvelen te gaan fietsen.Tot dusver verloopt alles voorspoedig en we fietsen door ons eigen prachtige land met mooi weer (de wind in de rug ,zon en nog geen drup regen) en hebben veel prachtige mensen ontmoet !

de pont bij millingen

Hartelijke groeten en tot snel, Anne en Wies van der Heide

1. Aly Koops:
    26 mei 2010
    Hoi Wies en Anne,
    Op dit moment al 4 dagen achter de rug en met veel plezier en genieten van ons mooi landje.
    Heel veel fietsplezier en mooi weer toegewenst.
    Groet Aly 'tBrughoes
  2. Janne Zevenberg:
    26 mei 2010
    Dag Lieverds,

Wat een ontroerend begin en wat leuk zoveel betrokkenheid van iedereen.Op afstand voel ik dat we er toch een beetje bij zijn geweest,zo mooi is het beschreven.
    Heel veel plezier en vooral blijven vertellen hoe het gaat want het is voor osn als achterblijvers fijn om mee te mogen genieten.

lieve groeten van Janne en Klaas
  3. Tolbert:
    Lieve Anne en Wies,
    Het bekende pontje "Heen en Weer" bij Millingen.
    Het is geweldig om jullie te kunnen volgen op deze manier. Hopelijk houden jullie de wind in de rug, dat fietst gemakkelijker dan wind tegen.
    Liefs Jur en Tea
  4. De klencke:
    27 mei 2010
    We hebben net jullie site bekeken. Mooi dat het zo voorspoedig verloopt. Namens ons allen wensen wij jullie een voorspoedige reis. We zullen met regelmaat kijken.
    Groetjes van ons allemaal.
  5. Gerard Boven:
    Beste Anne en Wies

De eerste klap is een daalder waard en die gaat goed, lees ik.

Veel succes