dag 4 en nu zijn we helemaal los....

27 mei 2010 - Venray, Nederland

de vierde dag
Vanochtend vertrokken vanuit Millingen. Uitgezwaaid door Agnes en kleindochter Roosmarijn. Voor ons toch best weer even een ontroerend moment. Nu hebben we iedereen echt àchter ons gelaten.
De tocht begon rustig tot aan Beek-ubbergen. Maar toen kregen we de
Zeven Heuvelenweg tot aan Groesbeek.

Deze route was behoorlijk pittig , maar we hebben al een wel een beetje kunnen wennen aan wat ons staat te wachten . Via Gennep, bij het plaatsje Afferden met de veer over de Maas, zijn we de provincie Limburg ingefietst. Totaal vandaag 65 km. Bij Venray fietste een mevrouw met Wies mee en wilde alles weten over onze tocht. Zo hebben we iedere dag prachtige onmoetingen

1. Janne Zevenberg:
    27 mei 2010
    dag lieve broer en zus,

geweldig al deze ervaringen,loslaten en genieten,dat is het ware leven en wat staat je na deze heuveltjes nog te wachten aan mooie ontmoetingen,vooral genieten van alles wat je tegenkomt,dus ook een lekke band haha lieve groet uit kiel aan het water
  2. Bé Speelman:
    27 mei 2010
    Hallo beste vrienden,

De mailtjes gevolgd en wij zien dat jullie er de vaart in hebben.
    Wij blijven jullie volgen ,alvast een goede reis verder naar het zuiden. groetjes Bé en Mientje Speelman.
  3. B. Brink en Harry:
    29 mei 2010
    Hoi, Anne en Wies,
    Wat fijn dat jullie door zoveel vrienden met veel enthousiasme zijn uitgezwaaid, moet een goed gevoel hebben gegeven.Goed van start gegegaan en flink inderdaad de snelheid erin, zo te lezen, hahaha.Geweldig om te lezen hoe het jullie tijdens de reis vergaat, zo kunnen de achterblijvers ook meegenieten.Een fijne goede reis verder,en geniet van alles wat jullie tegenkomen, maar zo te lezen komt dat wel goed!. Het gaat jullie lukken,zet hem op, groetjes van ons uit zuidlaren.