de vijfde dag en een financiele update

29 mei 2010 - Venray, Nederland

Vandaag gefietst van Horst naar Ohe en Laak. Een prachtige route door het Limburgse land. Veel asperge-velden onderweg en een paar kleine heuveltjes.
We hebben 62 km gefietst en zijn nu nog 40 km verwijderd van de Pelgrimsroute die start vanaf Maasstricht. Morgen fietsen we via Maastricht naar Bemelen en houden zondag een rustdag
Vandaag veel zon maar de wind volop tegen.
Via Piet Falkena een financiele update: afgelopen week is totaal 230.- gestort
De score was €.6.211,75 nu dus   €.6.441,75

1. Janne Zevenberg:
    30 mei 2010
    vandaag lekker rusten,want het weer word niet veel van verwacht vandaag hersftig en regen ,dus geniet even van een dagje niet fietsen en van elkaar,want jullie hebben de vaart er arrdig in zo te lezen.
    Leuk dat je er even bij vermeld wat de score is op dit moment voor de beautiful kidz.
    Een fijne dag en tot horens maar weer.
    hier alles goed met de lieve groeten vanuit kiel-windeweer
  2. jaap en wieneke:
    30 mei 2010
    hoi lieve luitjes,leuk om dit allemaal te volgen en zie dat jullie al nederland bijna uit zijn.
    geniet lekker van de zondag en morgen er weer tegenaan. we blijven jullie volgen. veel liefs uit hoogkerk.
  3. Jos en Dirk de Vrieze:
    Hoi Anne en Wies,

Leuk om jullie tocht zo mee te maken. Vandaag inderdaad geen fietsweer, tenminste hier in het hoge noorden niet. We blijven jullie volgen. Goede ries.

Greotjes, Jos en Dirk
  4. Anne en Thea:
    Hallo Anne en Wies,

Erg leuk om zo iedere dag te lezen waar jullie zijn,
    zo als mijn voorgangers al schrijven vandaag slecht weer. Maar het wordt beter, we wensen jullie heel veel goeds toe, in deze byzondere mooie tocht.

Groetjes Anne en Thea
  5. Greet:
    Lieve Wies en Anne,
    we hebben in de afgelopen week veel aan jullie gedacht. Wij vinden deze afstand al een geweldige prestatie! Vandaag dus even een welverdiende rustdag.
    Geniet ervan en morgen weer met frisse energie op stap.
    We volgen jullie op jullie enerverende reis.
    Liefs Greet en Wiebrand
  6. Ans en Piet:
    31 mei 2010
    Ha Anne en Wies,
    Drenthe ligt achter jullie, de fietskaart van Nederland hebben jullie ook al niet meer nodig en Spanje komt langzaam maar zeker dichterbij.
    Doe kalm aan, pelgrims haasten zich niet...
    goede reis en geniet ervan!!
    Ans en Piet