dag 7 en de maand afsluiting.....

1 juni 2010 - Limbourg, België

vandaag 73 km gefietst, van Bemelen via Margraten, Vaals, Aachen, Kelmis,
Montzen ,Henri Chapelle,Clermont naar Vervier.

De hele dag klimmen en dalen waarvan een paar keer met 14 procent hoogteverschil.
de hele dag droog tot de laatste 10 km. Omdat we er achter kwamen dat
er geen overnachtingsmogelijkheden waren in Limbourg (eindbestemming voor de dag) zijn we uitgeweken naar Vervier.  We kwamen als verzopen
katten aan in een hotel die ons vervolgens respectvol opvingen.  Zelfs de fietsen
kregen hun eigen hotelkamer . In Aachen bij de jacobskerk onze tweede stempel van de aangrenzende slager gekregen. We hebben vandaag ned. Duits .en veel Franstalige Belgen
ontmoet. Het was een zware dag, maar de prachtige omgeving verzachte veel. We zijn om 9 uur vertrokken en waren om 17.30 in het hotel. Na een warme douche, het wassen van kleding een heerlijke maaltijd, lekker onder de wol.

Omdat we van de route zijn afgeweken is onze eerste taak deze weer
terug te vinden morgen en daarna weer verder door de Ardennen

We kregen tot slot bericht van Piet Falkena dat afgelopen week 230,- is gestort waarmee de stand uitkomt op  6,727,25

1. Janne Zevenberg:
    1 juni 2010
    Hoi Hoi !Geweldig wat jullie presteren zeg,73 km en dan nog klimmen ook.Ik doe het jullie niet na( wil het stiekumpjes wel hoor )
    En wat fijn dat jullie de stand zo voor iedereen er bij benoemen.Ik ben nog steeds mensen aan het werven waarvan er vele enthousiast reageren en spontaan willen storten.
    lieve groet van Janne en natuurlijk ook van Klaas
  2. Wya:
    Hoi Anne en Wies,
    Jullie zijn al een eind op weg, goed bezig! Het lijkt me heerlijk om dan nu ook daadwerkelijk te fietsen, na zo'n lange en gedegen voorbereiding.
    Heel veel succes de komende dagen en hopelijk veel lekker fietsweer zonder al te veel water uit de hemel. Aanmoedigende groet Wya
  3. Willem en Willy:
    1 juni 2010
    Salut Anne en Wies. Ja we moeten maar op de franse toer met al die Franstalige Belgen. Wat heerlijk om na zo'n dag in een lekker hotel te kunnen overnachten. Nou, jullie hebben de kop eraf.Ik zei vandaag nog tegen Willem, volgens mij hebben ze nog geen regen gehad, maar toch. De vooruitzichten zijn volgens mij wel goed.Slaap lekker en zet hem op voor morgen.Bonne Chance.
    Amitié Willy