de tussenstop in Bemelen en morgen weer verder

30 mei 2010 - Maastricht, Nederland

dag 6 een pittige tocht. Maar we werden opgewacht door Jack en Ria Gijselaarts. Ze hebben heerlijk voor ons gezorgd met een warme gastvrijheid. Jack en Ria bedankt, we zijn we helemaal opgeladen voor het vervolg.

Wies heeft besloten wat extra bagage in Bemelen achter te laten. We gaan zo "licht"mogelijk de bergen in. Morgen via Aken naar belgie........

1. Willem en Willy:
    30 mei 2010
    Hallo Wies en Anne,

Volgens mij is het nu al de tweede keer, dat je bagage achterlaat Wies. Straks kom je in je onderbroek in Santiago de Compostello aan. Wel lekker luchtig. Nou zet hm op in de bergen hè. Je kunt het!!!
    Liefs
    Willy
  2. Janne Zevenberg:
    30 mei 2010
    Dag Anne en Wies,
    Kan ik uit deze mededeling halen dat jij Wies moeite hebt met de zwaarte van de bagage?
    Ik vind het knap hoor zoals jullie het doen en kan begrijpen dat het misschien te veel is al die bagage.Ben er benieuwd naar en hoop niet dat je inderdaad in onderbroek aankomt om mij aan te sluiten bij je broer zijn opmerking hahahahaha

liefs janne en klaas
  3. EHADDERINGH:
    31 mei 2010
    Hallo Wies en Anne, heel veel sukses met de voortzetting van jullie tocht!
    Wies, niet te veel kleding achter laten hoor,anders komt dat vast niet goed en neem je een hele sleep kerels in je kielzog mee!!
    Erg fijn dat we een beetje met jullie mee kunnen fietsen zo, veel plezier samen.Hartelijke groeten, Wiecher en Els.
  4. Saakje en Frans:
    Hallo Anne en Wies,
    Hou je nog kleding over Wies?? Er is vast onderweg nog wel iets te koop.
    Succes met het fietsen in de bergen!
    Gr.Frans en Saakje
  5. Anne en wies:
    31 mei 2010
    Wij voelen ons erg gesteund
    door jullie als we onze
    berichten lezen zeker nu we
    vanaf vandaag de Ardennen zijn
    begonnen
    hartelijke groet en veel liefs